Bestilling og afbestilling

Bestilling
Vi anbefaler, at du reserverer i god tid.
Du kan reservere dit ophold pr e-mail eller på telefon.
Du kan også booke online.

Bookingforespørgsel kan fremsendes på mail [email protected]
eller selvfølgelig på telefonen i receptionens åbningstid.
Venligst oplys:
* Ønsker om ankomst- & afrejsedato.
* Antal personer og værelse.
* Navn, adresse, telefonnummer, mobiltelefonnummer og mailadresse.
VIGTIGT: En bookingforespørgsel er ikke er en endelig reservation.

Afbestilling
Eventuel afbestilling skal meddeles i god tid og pr. mail eller ved opringning i receptionens åbningstider.
– Ophold på op til 2 nætter kan rettidigt afbestilles indtil 3 dage før ankomst.
– Ophold på eller over 3 nætter kan rettidigt afbestilles indtil 7 dage før ankomst.
– Herefter er aftalen bindende og der betales for hele det bestilte ophold inklusive bestilte ekstraydelser.
Ved rettidig afbestilling refunderer vi det fulde beløb, minus et afbestillingsgebyr på kr. 100 pr. afbestilt værelse. (vi refunderer ikke de allerede indbetalte kort/administrationsgebyrer)
For selskaber, grupper, kurser og konferencer gælder HORESTA afbestillingsregler.